osrodek sportu i rekreacji huragan w wolominie

osrodek sportu i rekreacji huragan w wolominie

Porady dla osiągnięcia wyżej skakać w pionie

Nauczenie się skoczyć wyżej poprawi sportowców wyczynowych i tancerzy. Siła budynku i elastyczność są najważniejszymi elementami wybuchowej działań wymaganych do skoku w powietrze.

Skok wymaga ogólną wytrzymałość organizmu tak, że mięśnie pracują ze sobą w równowadze. Pionowy skok wykorzystuje brzucha, mięśni górnych partii ciała, biodra i nogi gluts (ścięgna, mięśnie czworogłowe i łydki).http://ctpb.szczecin.pl/terapia-poznawczo-behawioralna/ Brzucha i górnej części ciała siła przyczynia się do wysokości osiągniętego. Biodra są wykorzystywane do hiper rozszerzając nogi i rozpoczyna swoje ciało do przodu podczas skoku. Silne gluts pomóc w rozszerzaniu biodra podczas skoku Silne mięśnie nóg są moc i podstawa do skoku ..

Na całym ciele siła jest ważna, ale siła noga jest w największym stopniu przyczynia się do poprawy pionowy skok. Silne nogi wywierania większej siły o ziemię, w wyniku wyższego skoku. mięśnie łydek dostarczać zasilanie do osiągnięcia wysokości. Ćwiczenia wzmacniają mięśnie łydek obejmują skakanka, budzi toe (z ciężarkami) oraz trening siłowy. Przysiady są doskonałe ćwiczenia na wzmocnienie górne okna dachowe gdańsk nogi. Squat są podobne do powolnego ruchu skoku, angażując górne mięśnie nóg, które są używane w czasie rzeczywistym skoku.

Ćwiczenia Plyometrics zostały zaprojektowane w celu osiągnięcia szybkich i potężnych ruchów. Zwykle obejmują skoki, ograniczająca lub nadzieją. Te ćwiczenia są doskonałe szkolenia dla elektrowni, szybkość i wybuchowość niezbędnego do skoków. Ćwiczenia Plyometric to squat skoki, skoki skrzynkowych i ogólne skoki. W celu zmniejszenia stresu fizycznego oddziaływania, należy wykonać te ćwiczenia na miękkich powierzchniach i nosić obuwie wspierającego i amortyzowany. Stretch przed Plyometrics rozgrzać mięśnie i uniknąć zranienia.

Elastyczność poprzez rozciąganie wzrośnie pionową wysokość Leap.

– autor artykułu